Українська (Ukrainian) English Русский (Russian)

С Х В А Л Е Н О

Вченою Радою ЧДУ ім. П. Могили

протокол №

від «8» грудня  2011 р.

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

Ректор ЧДУ ім. Петра Могили

_____________ Л. П. КЛИМЕНКО

«9» грудня 2011 р.


Положення

про приймальну комісію

Чорноморського державного університету імені Петра Могили

І. Загальна частина

1.1. Приймальна комісія Чорноморського державного університету імені Петра Могили (далі – Приймальна комісія) – робочий орган вищого навчального закладу, що утворюється для проведення прийому вступників на навчання. Термін повноважень Приймальної комісії становить один рік.

Приймальна комісія працює на засадах демократичності, прозорості та відкритості відповідно до законодавства України, Умов прийому до вищих навчальних закладів України (далі – Умови прийому), правил прийому до Чорноморського державного університету імені Петра Могили (далі – Правила прийому), Статуту Чорноморського державного університету імені Петра Могили та положення про Приймальну комісію.

1.2. Положення про Приймальну комісію затверджується керівником Чорноморського державного університету імені Петра Могили.

1.3. Склад Приймальної комісії затверджується наказом керівника вищого навчального закладу, який є головою комісії.

Голова Приймальної комісії несе персональну відповідальність за виконання покладених на Приймальну комісію завдань і здійснення нею своїх функцій.

До складу Приймальної комісії входять:

заступник  голови Приймальної комісії;

відповідальний секретар Приймальної комісії;

заступники відповідального секретаря Приймальної комісії;

члени Приймальної комісії.

Заступником голови Приймальної комісії призначається проректор або керівники відокремлених структурних підрозділів Чорноморського державного університету імені Петра Могили.

Відповідальний секретар Приймальної комісії та його заступники призначаються наказом керівника вищого навчального закладу з числа провідних науково-педагогічних (педагогічних) працівників Чорноморського державного університету імені Петра Могили.

Членами Приймальної комісії призначаються директори інститутів (заступники директорів), декани (заступники деканів) факультетів, завідувачі відділень, а також керівники інших структурних підрозділів Чорноморського державного університету імені Петра Могили.

До складу Приймальної комісії не дозволяється вводити осіб, діти яких вступають до цього вищого навчального закладу у поточному році.

Список працівників, які допускаються до роботи для забезпечення діяльності Приймальної комісії та її підрозділів, затверджується наказом ректора Чорноморського державного університету імені Петра Могили з числа науково-педагогічних (педагогічних) працівників та навчально-допоміжного персоналу Чорноморського державного університету імені Петра Могили.

Наказ про затвердження складу Приймальної комісії видається ректором Чорноморського державного університету імені Петра Могили не пізніше 31 грудня року, що передує вступній кампанії.

1.4. Для виконання покладених на Приймальну комісію завдань і здійснення нею своїх функцій відповідно до наказу керівника вищого навчального закладу утворюються такі підрозділи Приймальної комісії:

предметні екзаменаційні комісії, фахові атестаційні комісії, та комісії для проведення співбесід, або інші підрозділи, які відповідають за проведення вступних випробувань;

апеляційна комісія (апеляційні комісії);

відбіркова комісія (відбіркові комісії).

Предметні екзаменаційні комісії та комісії для проведення співбесід (або інші підрозділи, які відповідають за проведення вступних випробувань) утворюються у випадках, передбачених Умовами прийому для проведення конкурсних вступних випробувань при вступі на навчання за освітньо-кваліфікаційними рівнями молодшого спеціаліста на основі базової (повної) загальної середньої освіти та бакалавра на основі повної загальної середньої освіти. Допускається включати до складу цих комісій працівників інших навчальних закладів, науково-дослідних установ.

Фахові атестаційні комісії (або інші підрозділи, які відповідають за проведення вступних випробувань) утворюються для проведення конкурсних фахових вступних випробувань для вступу на навчання на основі раніше здобутих освітньо-кваліфікаційних рівнів. Допускається включати до складу цих комісій науково-педагогічних (педагогічних) працівників інших навчальних закладів.

Апеляційна комісія утворюється для розгляду апеляцій вступників. Головою апеляційної комісії призначається один із проректорів  вищого навчального закладу. При прийомі на навчання на основі повної загальної середньої освіти склад апеляційної комісії формується з числа провідних науково-педагогічних (педагогічних) працівників вищого навчального закладу та вчителів системи загальної середньої освіти регіону, які не є членами предметної екзаменаційної комісії, комісії для проведення співбесід даного вищого навчального закладу. Порядок роботи апеляційної комісії визначається окремим положенням, яке затверджує голова Приймальної комісії.

Апеляційні комісії можуть утворюватись у відокремлених структурних підрозділах. Головою апеляційної комісії відокремленого структурного підрозділу призначається один із заступників керівника цього підрозділу.

Відбіркова комісія утворюється у разі потреби для профорієнтаційної роботи, прийому документів, оформлення особових справ вступників, а також для виконання інших функцій, покладених на неї Приймальною комісією. В інститутах і в територіально відокремлених структурних підрозділах вищого навчального закладу (філіях, інститутах, факультетах) можуть утворюватись декілька відбіркових комісій, що працюють під керівництвом Приймальної комісії. У разі потреби можуть утворюватися виїзні відбіркові комісії, порядок роботи яких встановлюється Приймальною комісією.

До складу відбіркових комісій входять голова – директор інституту або філії (декан факультету, завідувач відділенням), відповідальний секретар відбіркової комісії, а також члени відбіркової комісії – з числа науково-педагогічних (педагогічних) працівників та навчально-допоміжного персоналу структурних підрозділів (філій, інститутів, факультетів) вищого навчального закладу, кількість яких визначається виходячи з потреби відбіркової комісії.

Наказ про затвердження складу предметних екзаменаційних, фахових атестаційних, апеляційної та відбіркових комісій, інших підрозділів видається керівником вищого навчального закладу не пізніше ніж за два місяці до початку прийому заяв та документів на навчання до Чорноморського державного університету імені Петра Могили. Наказ про призначення уповноваженої особи приймальної комісії з питань прийняття та розгляду електронних заяв, яка є відповідальною за вчасне прийняття та розгляд електронних заяв, – до 1 березня року проведення вступної кампанії.

1.5. Склад Приймальної комісії та її підрозділів, за винятком осіб, які входять до них згідно з посадовими обов’язками, щороку поновлюється не менш як на чверть.


ІІ. Основні завдання та обов’язки Приймальної комісії

2.1. Приймальна комісія розробляє відповідно до Умов прийому Правила прийому, які затверджує керівник вищого навчального закладу.

2.2. Приймальна комісія:

забезпечує інформування вступників, їх батьків та громадськість з усіх питань вступу до Чорноморського державного університету імені Петра Могили;

організовує прийом заяв та документів, приймає рішення про допуск вступників до участі у конкурсі (до участі у вступних випробуваннях);

в установленому порядку обов’язково подає до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі — Єдина база) отримані від вступників відомості, вносить зміни до статусів заяв вступників в Єдиній базі;

координує діяльність усіх підрозділів Чорноморського державного університету імені Петра Могили щодо підготовки та проведення конкурсного відбору;

організовує і проводить консультації з питань вступу на навчання та вибору напряму (спеціальності), що найбільш відповідає здібностям, нахилам і рівню підготовки вступника особи, яка вирішила вступити до Чорноморського державного університету імені Петра Могили;

здійснює контроль за роботою усіх підрозділів Приймальної комісії, розглядає і затверджує їх рішення;

організовує та контролює діяльність технічних, інформаційних і побутових служб щодо створення умов для проведення вступної кампанії;

приймає рішення про зарахування вступників за формами навчання і джерелами фінансування.

2.3. Рішення Приймальної комісії приймаються за присутності мінімум двох третин складу Приймальної комісії простою більшістю голосів та своєчасно доводяться до відома вступників.

Рішення Приймальної комісії оформлюються протоколами, які підписує голова і відповідальний секретар Приймальної комісії.

IІІ. Організація роботи Приймальної комісії

3.1. Прийом заяв та документів вступників проводиться у строки, передбачені Умовами прийому і Правилами прийому та реєструється в прошнурованому, з пронумерованими сторінками та скріпленому печаткою Приймальної комісії або печаткою відповідного структурного підрозділу Чорноморського державного університету імені Петра Могили журналі реєстрації заяв вступників, в якому зазначаються такі дані вступника:

порядковий номер (та/або номер особової справи);

прізвище, ім’я та по батькові;

домашня адреса (адреса реєстрації);

стать;

рік народження;

номер, серія, дата видачі документа про здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень;

назва навчального закладу, що видав документ про здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень;

номер сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання та кількість балів з конкурсних предметів, визначених правилами прийому для вступу на обраний вступником напрям (спеціальність);

середній бал документа про повну загальну середню освіту;

інформація про документи, що подає вступник, якщо це викликано особливими умовами зарахування;

причини, з яких вступникові відмовлено в участі у конкурсі та зарахуванні на навчання.

У разі потреби Приймальна комісія може прийняти рішення про внесення до журналу реєстрації заяв вступників додаткових даних про вступника.

Вступнику видається розписка про прийом його документів за підписом відповідального секретаря (його заступника), скріпленим печаткою Приймальної комісії вищого навчального закладу.

Відмова у реєстрації заяви вступника не допускається, крім випадків порушення вступником законодавства або відсутності передбачених Умовами прийому документів для реєстрації вступника.

При проведенні реєстрації заяв вступників з використанням автоматизованих систем обліку сторінки журналу реєстрації в кінці робочого дня роздруковуються, кожна сторінка візується відповідальним секретарем Приймальної комісії (його заступником), нумерується і підшивається в журнал. Після закінчення прийому документів журнал реєстрації заяв вступників закривається підписами голови Приймальної комісії та відповідального секретаря і скріплюється печаткою вищого навчального закладу або Приймальної комісії. У журналі реєстрації заяв вступників не повинно бути виправлень, закреслень та пропусків рядків.

3.2. Приймальна комісія приймає рішення про допуск вступника до участі у конкурсі (за результатами конкурсу сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання, з урахуванням середнього бала документа про повну загальну середню освіту, співбесіди, вступних випробувань, що проводить Чорноморський державний університет імені Петра Могили, інших додаткових показників, передбачених Умовами прийому та про зарахування поза конкурсом тощо) та повідомляє про це вступнику в письмовій або в іншій, встановленій Приймальною комісією, формі.

3.3. Для проведення вступних випробувань Чорноморським державним університетом імені Петра Могили формуються екзаменаційні групи у порядку реєстрації документів.

Особам, які допущені до складання вступних випробувань, видається перепустка встановленої Приймальною комісією форми.

3.4. Розклад вступних випробувань, що проводяться вищим навчальним закладом, затверджується головою Приймальної комісії і оприлюднюється шляхом розміщення на веб – сайті вищого навчального закладу та інформаційному стенді Приймальної комісії не пізніше ніж за три дні до початку прийому заяв та документів на вступ на навчання за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями та формою навчання.

3.5. Копії документів вступників, які не зараховані на навчання, та їх фотокартки зберігаються протягом трьох місяців, після чого знищуються за актом.

ІV. Організація та проведення вступних випробувань

4.1. Голови предметних екзаменаційних, фахових атестаційних комісій або інших підрозділів, що відповідають за проведення вступних випробувань, щороку складають необхідні екзаменаційні матеріали: програми вступних випробувань, що проводяться вищим навчальним закладом, екзаменаційні білети, тестові завдання, критерії оцінювання відповіді вступника тощо та подають їх на затвердження голові приймальної комісії не пізніше ніж за чотири місяці до початку прийому документів.

Вступні випробування (співбесіда) проводяться вищим навчальним закладом при прийомі на навчання за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра  на основі повної загальної середньої освіти для відповідних категорій вступників за програмами зовнішнього незалежного оцінювання відповідного року.

Затверджені екзаменаційні матеріали тиражуються в необхідній кількості і зберігаються як документи суворої звітності.

4.2. Інформація про порядок проведення вступних випробувань, що проводяться Чорноморським державним університетом імені Петра Могили та Правила прийому доводяться до відома вступників до початку вступної кампанії.

На вступних випробуваннях, що проводяться вищим навчальним закладом, повинна бути забезпечена спокійна і доброзичлива атмосфера, а вступникам надана можливість самостійно, найбільш повно виявити рівень своїх знань і умінь.

Сторонні особи без дозволу голови Приймальної комісії до приміщень, в яких проводяться вступні випробування, не допускаються.

4.3. Вступне випробування з кожним вступником у формі співбесіди або екзамену в усній формі з кожної дисципліни проводять не менше двох членів комісії, які відповідають за проведення вступних випробувань.

Під час співбесіди (екзамену в усній формі) члени відповідної комісії відмічають правильність відповідей в аркуші співбесіди (аркуші усної відповіді), який по закінченню співбесіди підписується вступником та членами відповідної комісії.

Інформація про результати співбесіди або екзамену в усній формі оголошується вступникові в день її проведення.

4.4. Вступні випробування у письмовій формі, що проводить вищий навчальний заклад у випадках, передбачених Умовами прийому, приймають не менш як два члени відповідної комісії.

4.5. Письмові екзаменаційні роботи (у тому числі чернетки) виконуються на аркушах зі штампом Приймальної комісії або її підрозділу. На аркушах не допускаються будь-які умовні позначки, що б розкривали авторство роботи. Вступник зазначає прізвище тільки у визначених для цього місцях.

Бланки аркушів співбесіди, письмової відповіді, а також титульні аркуші зі штампом навчального закладу зберігаються у відповідального секретаря Приймальної комісії (керівника відповідного підрозділу) вищого навчального закладу, який видає їх голові екзаменаційної комісії в необхідній кількості безпосередньо перед початком екзамену.

Завдання вступних випробувань, проведених з використанням комп’ютерної техніки, разом з відповідями на них роздруковуються на паперових носіях та підписуються вступником.

4.6. Для проведення письмових вступних випробувань встановлюються такі норми часу (в астрономічних годинах):

з мови та літератури:

твір - 4 години;

переказ - 2 години;

диктант - 1 година;

з інших предметів – 2-3 години;

при тестуванні - не більше, ніж передбачено у пояснювальних записках до тестів.

4.7. Під час проведення вступних випробувань забороняється користуватись електронними засобами, підручниками, навчальними посібниками та іншими матеріалами, якщо це не передбачено рішенням Приймальної комісії. У разі використання вступником під час вступного випробування сторонніх джерел інформації (у тому числі підказки) він відсторонюється від участі у випробуваннях, про що складається акт. На екзаменаційній роботі такого вступника член відповідної комісії вказує причину відсторонення та час. При перевірці така робота дешифрується і за неї виставляється оцінка менше мінімальної кількості балів, визначеної Приймальною комісією та Правилами прийому, для допуску до участі в конкурсі або зарахування на навчання поза конкурсом, незважаючи на обсяг і зміст написаного.

4.8. Після закінчення роботи над завданнями вступного випробування вступник здає письмову роботу разом із завданням, а члени відповідної комісії зобов’язані звірити з листком завдань правильність оформлення титульного аркуша письмової роботи.

4.9. Вступники, які не з’явились на вступне випробування без поважних причин у зазначений за розкладом час, до участі у подальших випробуваннях і конкурсі не допускаються. За наявності поважних причин, підтверджених документально, вступники можуть допускатися до складання пропущених вступних випробувань з дозволу Приймальної комісії в межах встановлених строків і розкладу проведення вступних випробувань.

Особи, які не встигли за час письмового випробування (тестування) виконати екзаменаційні завдання у повному обсязі, здають їх незакінченими.

Після закінчення екзамену голова предметної (екзаменаційної  або фахової атестаційної) комісії передає усі екзаменаційні роботи відповідальному секретареві Приймальної комісії або керівникові відповідного підрозділу Приймальної комісії.

4.10. Відповідальний секретар Приймальної (відбіркової) комісії або його заступник проводить шифрування письмових робіт, для чого проставляється цифровий або інший умовний шифр на титульному аркуші і на кожному аркуші письмової відповіді, а також в екзаменаційній відомості. У випадках, коли під час шифрування письмових екзаменаційних робіт виявлено роботу, на якій є особливі позначки, що можуть розкрити авторство, робота не шифрується і таку роботу, крім члена предметної (екзаменаційної або фахової атестаційної), додатково перевіряє голова відповідної комісії.

Після шифрування титульні аркуші зберігаються у відповідального секретаря Приймальної (відбіркової) комісії до закінчення перевірки всіх робіт. Листки письмових відповідей разом з підписаною відповідальним секретарем Приймальної (відбіркової) комісії або його заступником, який проводив шифрування письмових робіт, відомістю передаються голові відповідної комісії, який розподіляє їх між членами комісії для перевірки.

4.11. Перевірка письмових робіт (тестових завдань) проводиться тільки у приміщенні Чорноморського державного університету імені Петра Могили членами відповідної комісії і повинна бути закінчена не пізніше наступного робочого дня Приймальної комісії.

В окремих випадках (робота не шифрувалась, вступникові були зроблені зауваження під час випробування тощо) відповідальний секретар Приймальної (відбіркової) комісії або голова предметної екзаменаційної або фахової атестаційної комісії залучають для перевірки роботи двох членів відповідної комісії.

4.12. Голова предметної екзаменаційної або фахової атестаційної комісії здійснює керівництво і контроль за роботою членів відповідної комісії. Він додатково перевіряє письмові роботи, які оцінені членами відповідних комісій за 100-бальною шкалою оцінювання знань (від 100 до 200 балів) менше, ніж на 124 бали, більше, ніж на 175 балів. У разі використання інших шкал оцінювання у Положенні про Приймальну комісію зазначаються ці шкали та кількість балів, виставлена за роботу вступника, більше якої голова відповідної комісії додатково перевіряє письмові роботи. Голова відповідної комісії додатково перевіряє письмові роботи, оцінені кількістю балів менше, ніж визначена Приймальною комісією та Правилами прийому кількість балів, необхідна для допуску до участі в конкурсі або зарахування на навчання поза конкурсом. Голова відповідної комісії також додатково перевіряє 5 відсотків інших робіт і засвідчує своїм підписом правильність виставленої оцінки.

Випадки наступної зміни виставлених на письмовій роботі та у відомостях членами предметної екзаменаційної або фахової атестаційної комісії оцінок (за результатами додаткової перевірки головою відповідної комісії або за висновками апеляційної комісії) засвідчуються підписом голови відповідної комісії, письмовим поясненням члена комісії та затверджуються рішенням Приймальної комісії.

4.13. Перевірені письмові роботи, а також заповнені екзаменаційні відомості з шифрами та підписами членів відповідної комісії передаються головою предметної екзаменаційної комісії або фахової атестаційної комісії відповідальному секретареві Приймальної (відбіркової) комісії або його заступникові, які проводять дешифрування робіт і вписують у відомості прізвища вступників.

4.14. Перескладання вступних випробувань з метою підвищення оцінки не дозволяється. Вступники, знання яких було оцінено балами, нижче ніж визначена Приймальною комісією та Правилами прийому кількість балів, потрібна для допуску до участі в конкурсі або зарахування на навчання поза конкурсом, до подальшого складання вступних випробувань та участі в конкурсі не допускаються.

4.15. Апеляція вступника щодо екзаменаційної оцінки (кількості балів), отриманої на вступному випробуванні у вищому навчальному закладі (далі – апеляція), повинна подаватись особисто у терміни, визначені Приймальною комісією для подання апеляцій (як правило в день оголошення результатів, але не пізніше ніж за добу до оголошення списку вступників, рекомендованих до зарахування).

Апеляція, як правило, розглядається в день її подання у присутності вступника, але  не пізніше дня, наступного після її подання.

Додаткове опитування вступників при розгляді апеляцій не допускається.

Порядок подання і розгляду апеляції повинен бути оприлюднений та доведений до відома вступників до початку вступних випробувань.

V. Зарахування вступників

5.1. Список рекомендованих до зарахування вступників оприлюднюється Приймальною комісією відповідно до загальної кількості набраних балів кожним вступником у строки, визначені Правилами прийому. У списку зазначаються підстави для надання рекомендацій щодо зарахування за формами фінансування навчання.

Особи, які в установлений Умовами прийому та Правилами прийому термін не подали до Приймальної (відбіркової) комісії оригінал сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти, оригіналів документів про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, додатка до нього державного зразка та медичної довідки, втрачають право на зарахування на навчання за рахунок коштів державного бюджету, а також на навчання за рахунок державних пільгових довгострокових кредитів.

Сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання та/або довідка/екзаменаційний лист (для вступників, що складали вступні випробування) з результатами вступних випробувань, письмові екзаменаційні роботи, аркуші співбесід та усних відповідей тощо вступників, зарахованих до вищого навчального закладу, зберігаються в їх особових справах протягом усього терміну навчання.

Для зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних або юридичних осіб вступник разом із заявою про вступ на навчання має право подати до Приймальної (відбіркової) комісії завірену копію сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання, документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень державного зразка та додатка до нього та копію медичної довідки за умови його одночасного навчання у цьому або іншому навчальному закладі за іншою освітньо-професійною програмою підготовки і формою навчання. Зазначені копії документів зберігаються у вищому навчальному закладі протягом усього терміну навчання разом з оригіналом довідки вищого навчального закладу, у якому зберігаються оригінали документів. Довідка видається на вимогу студента вищим навчальним закладом, у якому зберігаються оригінали зазначених документів.

5.2. Рішення Приймальної комісії про зарахування вступників приймається на її засіданні і оформлюється протоколом, в якому вказуються умови зарахування (поза конкурсом, за результатами співбесіди, за результатами участі в конкурсі та ін.).

5.3. На підставі рішення Приймальної комісії керівник вищого навчального закладу видає наказ про зарахування вступників, інформація про зарахованих вступників доводиться до їх відома та оприлюднюється.

5.4. Зарахованим до складу студентів вступникам за їх проханням видаються довідки встановленого зразка для оформлення звільнення з роботи у зв’язку із вступом до вищого навчального закладу. Іногороднім вступникам надсилається письмове повідомлення про зарахування.

5.5. Після видання керівником вищого навчального закладу наказу про  зарахування вступників на навчання, уповноважені особи Приймальної комісії проставляють в Єдиній базі протягом доби відповідні відмітки щодо зміни статусу вступника та подають до Єдиної бази копії наказів про зарахування вступників на навчання. Внесені до Єдиної бази дані про зарахування вступників є підставою для випуску студентських квитків.

5.6. Особам, які не зараховані на навчання, видається за їх проханням довідка про результати їх участі у конкурсі (вступних випробуваннях) для участі в конкурсі щодо вступу до іншого вищого навчального закладу.

За результатами роботи Приймальної комісії щодо набору на відповідні форми навчання складається звіт про результати прийому на навчання, який затверджується на засіданні Вченої ради Чорноморського державного університету імені Петра Могили.

Втручання в діяльність Приймальної комісії з боку громадських, політичних та інших організацій, партій та рухів не дозволяється.


Відповідальний секретар приймальної комісії                                     С.В. Сорока

Температура в аудиторіях

Історія і політика без міфів.


  • ПН TV Політичні еліти України (Котляр Ю. В. , Шевчук О. В.)

  • ПН TV Гендерна рівність (Іовчева А. М.)

  • ПН TV Про голод і канібалізм (Погромський В. О.)

  • Історія звязків Південної України (Вовчук Л. А.)

  • Громадянське суспільство (Іванов М. С. )

  • Україна і геополітика (Чупрін Р. В.)

  • Хто зрадник Мазепа чи Петро І Шевченко Н В

  • Як Росія нищила Україну

  • Звідки з'явилась Україна

  • Армія і народний рух в боротьбі за українську державність
  • Відео архів ЧДУ


  • 1.ТНМ 09 04 2016


  • 1.ТНМ 09 04 2016

  • ТНМ 05 04 2016

  • ТНМ 01 04 2016

  • ТНМ 22 03 2016
  • МСН Виставка Сєнкевич 07 03 2016

  • ТНМ сюжет - навчання 26.02.2016

  • Вечер поэзии в библиотеке им А Гмырева

  • Объектив 11 02 16 Выставка в ЧДУ

  • ТНМ 11 02 2015 Тренінг

  • МСН Східний Новий рік 10.02.2016.

  • Розмова на тему Галина Топча Науково практична конференція 27 01 2016

  • Новий день Пронкевич 29 01 2016
  • ТНМ 25 01 2016 Форум майбутнього Миколаєва

  • ТНМ 25 01 2016 День відкритих дверей

  • Объектив 19 01 16 Юбилей Николаевской могилянки

  • Добрый вечер 18 01 16 Брюховецкий

  • Розмова на тему 18.01.2016

  • ТНМ сюжет - ЧДУ 18.01.2016

  • Військові в ЧДУ ім. Петра Могили

  • Новий день 31.12.2015

  • Добрий вечір 26.12.15 Ващенко

  • Об’єктив 17.12.15 12 Не театральна прем’єра

  • Добрий вечір 18.12.15 Кіпіані

  • Об’єктив 19.11.15 Українські студії в ЧДУ

  • Об’єктив 19.11.15 Могилянські читання

  • Сюжет ТСН про воїна АТО- нині студента ЧДУ

  • Новий день. Болгарське товариство 23.11.2015

  • Объектив 18.11.15 ЧДУ

  • Національні дебати

  • Миколаївський клуб директорів

  • 16.10.2015 Посвята

  • 16.10.2015 Концерт

  • 01.10.2015 Іспаністи в ЧДУ

  • 29.09.2015 Іспаністи в ЧДУ

  • 29.09.2015 Змагання з веслування

  • 01.09.2015 Посвята в студенти

  • 31.07.2015 Посвята в студенти

  • 15.07.2015 Міжнародні зв'язки в ЧДУ

  • 11.06.2015 Міжнародні зв'язки в ЧДУ

  • 27.05.2015 Круглий стіл в ЧДУ

  • 26.05.2015 Презентація книги Андрія Новака

  • 25.05.2015 Посмертна виставка Зебека

  • 08.05.2015 Концерт до Дня Перемоги в ЧДУ (ТВ)

  • 08.05.2015 Концерт до Дня Перемоги в ЧДУ

  • 12.03.2015 Наталія Дзюбенко-Мейс в ЧДУ ім. П. Могили

  • 05.03.2015 Виставка Сергія Шаповалова

  • 12.02.2015 Дискусія про безпеку України

  • 06.02.2015 Факультет Соціології

  • 05.02.2015 Інститут інженерії

  • 03.02.2015 У ЧДУ ім. П. Могили інваліди здобули нову спеціальність

  • 02.02.2015 Відкриття Центру соціально психологічної підтримки, професійного розвитку та працевлаштування

  • 02.02.2015 Курси в ЧДУ ім Петра Могили

  • 02.02.2015 Куди піти вчитись

  • 02.02.2015 Типовий студент політолог

  • 02.02.2015 Коротко про головне

  • 27.01.2015 Добрий вечір Григор'єва

  • 20.01.2015 ЧДУ відзначив 19 років

  • 19.01.2015 Розмова Хоржевська Клименко

  • 15.01.2015 Художники за неподільну Україну

  • 11.12.2014 Перепідготовка військовослужбовців

  • 04.12.2014 Благодійний ярмарок на допомогу військовим

  • 02.12.2014 Як вузи беруть на бюджет дітей бійців АТО

  • 18.11.2014 Тиждень європейської якості в ЧДУ

  • 05.11.2014 Передача в експлуатацію БТРів, відремонтованих за допомогою ЧДУ ім. П. Могили

  • 05.11.2014 Передача в експлуатацію БТРів, відремонтованих за допомогою ЧДУ ім. П. Могили

  • 30.10.2014 Уроки європейців для України в ЧДУ

  • 30.10.2014 Незвичайний спектакль у ЧДУ ім. П. Могили

  • 27.10.2014 Творчість студентів могилянки у галузі телебачення

  • 16.10.2014 День відкритих дверей

  • 30.09.2014 Відкриття Інформаційного центру ЄС 2

  • 30.09.2014 Відкриття Інформаційного центру ЄС

  • 23.09.2014 Європа у валізі

  • 18.09.2014 Навчання людей з інвалідністю

  • 18.09.2014 Збір коштів на ремонт БТРів

  • 11.09.2014 Зустріч студентіва ЧДУ з литовськими журналістами

  • 11.09.2014 Виставка Анатолія Шаповалова

  • 16.08.2014 Сюжет про: ЧДУ імені Петра Могили

  • 01.07.2014 ЧДУ імені Петра Могили

  • 03.06.2014 Леонід Клименко у програмі "Добрий вечір"

  • 18.05.2014 День відкритих дверей

  • 29.04.2014 Політологи в ЧДУ

  • 15.04.2014 Польська делегація у ЧДУ ім. П. Могили

  • 10.04.2014 Посол Латвії у ЧДУ ім. П. Могили

  • 31.03.2014 Соціальний проект студентів соціології

  • 13.03.2014 Нова лабораторія в ЧДУ ім. П. Могили

  • 02.03.2014 Клименко на антивоенном митинге

  • 20.01.2014 День відкритих дверей

  • 13.02.2014 Виставка братів Поздєєвих

  • 11.02.2014 Випуск першої групи інвалідів

  • 06.02.2014 День Кар’єри

  • 30.01.2014 Майстер-клас у ЧДУ ім. П. Могили

  • 23.01.2014 Вахтанг Кіпіані презентує книжки в ЧДУ ім. П. Могили

  • 13.12.2013 Відкриття Центру соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та працевлаштування-3.

  • 13.12.2013 Відкриття Центру соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та працевлаштування-3.

  • 13.12.2013 Відкриття Центру соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та працевлаштування-2.

  • 13.12.2013 Відкриття Центру соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та працевлаштування.

  • 03.12.2013 Перепідготовка військовослужбовців у ЧДУ

  • 26.11.2013 Студентський симпозіум в Івано-Франківську 2

  • 26.11.2013 Студентський симпозіум в Івано-Франківську

  • 14.11.2013 Круглий стіл: дискусія щодо євроінтеграції

  • 14.11.2013 Виставка Володимира Тарабанова

  • 12.11.2013 Відкриття інституту полоністики

  • 07.11.2013 Брати Капранови в ЧДУ ім. П. Могили

  • 22.10.2013 Науково-практична конференція в ЧДУ

  • 22.10.2013 Концерт Ігоря Жука

  • 17.10.2013 Наукові школи ЧДУ

  • 17.10.2013 Виставка миколаївських художників

  • 15.10.2013 ЧДУ: 10 років кафедрі

  • 10.10.2013 ЧДУ: день відкритих дверей

  • 08.10.2013 ЧДУ: працевлаштування випускників

  • 17.09.2013 ЧДУ посол ЕС

  • 01.09.2013 День знань

  • 01.08.2013 Зустріч з інвалідами

  • 04.07.2013 Могилянка бакалаври

  • 02.07.2013 Центр вивчення корейської мови

  • 21.06.2013 Могилянка екологічний аудит

  • 28.05.2013 Могилянка наукова конференція

  • 23.05.2013 Виставка сучасних ікон

  • 19.05.2013 День відкритих дверей.

  • 18.05.2013 Фільм про науку в ЧДУ ім. П. Могили

  • 16.05.2013 Європа у валізі

  • 26.04.2013 Науковий семінар, присвячений 27 річниці аварії на ЧАЕС

  • 25.04.2013 Американська карикатура

  • 18.04.2013 Генеральный консул Грузії

  • 01.04.2013 Виступ студента юридичного факультету ЧДУ ім. Петра Могили Андрія Климовича на навчальних засіданнях Європейського кримінального суду

  • 26.03.13. Всеукраїнська науково-практична конференція

  • 21.03.13. Вікіпедія в Могилянці

  • 21.03.13. Виставка Ганни Стефановської

  • 01.03.2013 День Кар’єри

  • 27.02.2013 Виставка Юрлова

  • 27.02.2013 Нарада проректорів та заступників директорів вищих навчальних закладів

  • 07.03.2013 День Інституту філології

  • 22.02.2013 Програма присвячена 50-річчу професора Пронкевича О. В.

  • 19.02.2013 Приїзд Генерального консула Болгарії

  • 17.02.2013 День відкритих дверей

  • 09.02.2013 Чемпіонат з академічного веслування на тренажерах

  • 29.01.2013 Чужих дітей не буває

  • 27.01.2013 Різдвяна виставка

  • 18.01.2013 Круглий стіл, присвячений інтеграційним процесам України до Європейського союзу "Так ТВ"

  • 18.01.2013 Круглий стіл, присвячений інтеграційним процесам України до Європейського союзу

  • 02.11.2012 Фотовиставка "Спорт" - галерея

  • 30.10.2012 Конгрес Європейські студенти

  • 11.10.2012 Галерея - Виставка Артим

  • 09.10.2012 Вручення дипломів держслужбовцям

  • 02.10.2012 Регата "Кубок Чорного моря"

  • 27.09.2012 Галерея - Виставка Мартинова

  • 25.09.2012 Захист магістрів держслужби

  • 11.09.2012 Добролевский - 80 років

  • 23.11.2011 День кар'єри

  • Листопад - Грудень 2011 Еколого-медичний факультет «Дні відкритих дверей»

  • Листопад - Грудень 2011 Факультет Соціології «Дні відкритих дверей»

  • Листопад - Грудень 2011 Факультет економічних наук «Дні відкритих дверей»

  • Листопад - Грудень 2011 Інститут філології «Дні відкритих дверей»

  • Листопад - Грудень 2011 Факультет комп'ютерних наук «Дні відкритих дверей»

  • Листопад - Грудень 2011 Факультет політичних наук «Дні відкритих дверей»

  • Листопад - Грудень 2011 Юридичний факультет «Дні відкритих дверей»

  • 13.12.2011 ІГУ (відкрита лекція Стівена Харріса,доктора державного управління професора Школи Публічної політики та Адміністрування Карлетоньского університету м.Оттава,Канада).

  • 12.12.2012 На базі ЧДУ ім. Петра Могили відкриється унікальна науково-освітня лабораторія «Microchip».

  • 09.12.2011 Круглий стіл до дня захисту прав людини

  • 16.11.2011 Посвята студентів першокурсників фак-та соціології

  • «Добрий вечір» Трунов Олександр Миколайович, к.т.н., доцент, перший проректор, проректор з навчальної і виховної роботи.

  • 02.03.2012 Виставка Леоніда Ящеко.

  • 18.03.2012 Зустріч ректора, Л.П.Кліменко з майбутніми студентами.

  • 20.03.2012 З 20 по 23 березня Чорноморський державний університет імені Петра Могили відвідав заступник декана місіонерського факультету православного Свято-Тихонівського гуманітарного університету священик Олексій Лимарєв.

  • 03.04.2012 «Автопортрет» Віктор Гожий.

  • 22.04.2012 Круглий стіл «Влади і громади»

  • 27.03.2012 Фулбрайт. Відкрита лекція фахівця з афро-американській літературі, професора американістики University of West Florida (Pensacola, FL), автора низки статей з інтелектуальної історії та культурі США 20-го століття Марка Джеймса.

  • Конвокація магістрів ЧГУ

  • 15.03.2012 У ЧДУ ім. П. Могили розглядають проблеми альтернативних джерел енергетики.

  • 12.04.2012 Виставка картин колекціонера Вадима Юрлова.

  • 06.04.2012 У ЧДУ ім. Петра Могили обговорили Закон України «Про державну службу» та поговорили про стратегію кадрової політики на 2012-2020 рр..

  • 15.05.2012 Студенти «Могилянки» пікетували приймальню депутата Солтиса проти відкриття питного закладу в корпусі їх вузу.

  • 10.05.2012 Презентація книги професора кафедри української історії Торонтського університету, академіка Канадської королівської академії наук Павла-Роберта Магочія.