Categories: Новини
      Date: Mar 24, 2016
     Title: Миколаївська «Могилянка» проводить гру з генерації бізнес-ідей  серед школярів і студентів  


ЧДУ імені Петра Могили вже не вперше доводить, що виш – не тільки місце для отримання знань, а й платформа для розвитку та укріплення соціальних зв’язків, обміну досвідом, професійного і кар’єрного росту. Кожного року ЧДУ ім. Петра Могили організовує цілу низку заходів, які сприяють професійній орієнтації школярів і кар’єрному зростанню, саморозвитку і працевлаштуванню студентів в рамках уже доволі відомих «Днів кар’єри ЧДУ ім. Петра Могили».



З метою популяризації спеціальності 22 березня 2016 р. студенти екологи третього та четвертого курсів разом з викладачами кафедри екології та природокористування відвідали Миколаївський морський ліцей та провели захід, присвячений темі «Альтернативні джерела енергії. Зелена енергетика».

ЧДУ імені Петра Могили вже не вперше доводить, що виш – не тільки місце для отримання знань, а й платформа для розвитку та укріплення соціальних зв’язків, обміну досвідом, професійного і кар’єрного росту. Кожного року ЧДУ ім. Петра Могили організовує цілу низку заходів, які сприяють професійній орієнтації школярів і кар’єрному зростанню, саморозвитку і працевлаштуванню студентів в рамках уже доволі відомих «Днів кар’єри ЧДУ ім. Петра Могили».

Минулого року факультет економічних наук запропонував організував цікавий профорієнтаційний захід для школярів у вигляді ділової гри з генерації бізнес-ідей під назвою «Business Opportunitites». Власне гра була розроблена й упроваджена кандидатом економічних наук, викладачем факультету економічних наук університету Аліною Матушко.

Мета гри – створення умов для співробітництва школярів, студентів, викладачів і представників бізнесу, використовуючи бізнес-підхід і творчі методи роботи. Аби взяти участь у грі, школярі та студенти мають сформувати команду, визначити бізнес-ідею, розробити її згідно з участю і запропонувати журі. За словами організаторів, бізнес-гра формує у школярів і студентів почуття відповідальності, мотивацію. Елемент конкуренції в грі сприяє розвитку колективних навичок роботи і встановленню співробітництва.

Ідея отримала настільки позитивні відгуки, що в цьому році «Могилянка» вирішила вийти на новий рівень. Факультет економічних наук ЧДУ ім. Петра Могили в особі декана Наталії Іщенко й розробника ідеї Аліни Матушко об’єдналися із центром соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку і сприяння працевлаштуванню університету в особі Анни Демирполат та вирішили організувати гру «Business Opportunitites» у двох паралельних напрямах. Сьогодні вже дано старт шкільній грі «Business Opportunitites», фінал якої відбудеться у школах і ліцеях Миколаєва, та Студентській лізі «Business Opportunitites», фінал якої відбудеться 5 квітня 2016 року в ЧДУ ім. Петра Могили.

У шкільній лізі відповідно беруть участь учні різних загальноосвітніх закладів. У студентській –студенти семи факультетів ЧДУ ім. Петра Могили (економічних наук, політичних наук, комп’ютерних наук, факультет соціології і соціальної роботи, юридичний факультет, Інститут філології, Інститут медичних наук (спеціальності «екологія», «фізична реабілітація», «психологія»), також інтерес до гри виявила одна команда із МНУ ім. В. Сухомлинського. Наступного року «Могилянка» планує заснувати міжвузівську лігу. Заявку на участь подали 15 команд до Шкільної ліги, 19 – до Студентської.

До фіналу потраплять 7 шкільних та 7 студентських команд. Переможець у кожній лізі отримає приз у розмірі 3000 гривень. Крім того, найбільш цікаві ідеї, у разі підтвердження їх реальності й актуальності, отримають шанс на фінансування від підприємців міста.

Студентські і шкільні команди курують і консультують різні групи експертів. Перша складається зі студентів старших курсів і викладачів факультету економічних наук. Друга – із директорів підприємств і закладів, підприємців міста. Третя – із випускників ЧДУ ім. Петра Могили, які сьогодні очолюють і курують департаменти великих компаній, банків, підприємств, є успішними бізнес-лідерами, громадськими і науковими діячами. Експерти підтримують і надають учасникам рекомендації на спеціально організованих зустрічах, а також в онлайн режимі, в соціальних мережах групи «Business Opportunities».

Варто зазначити, організацією заходу активно зайнялася молодь. ЧДУ ім. Петра Могили активно розвиває і підтримує молодіжні рухи. Організаторами заходу також стали доволі відома в молодіжних колах громадська організація Соціал-демократична платформа, а саме її відділення в м. Миколаєві, яку очолюють теперішні студенти ЧДУ ім. Петра Могили й активісти Анастасія Кривьоха і Сніжана Ракчєєва, а ще нове молодіжне об’єднання, засноване на базі ЧДУ ім. Петра Могили CID (Центр розвитку і інновацій), яке очолює студентка факультету економічних наук Ольга Раку. До нього входять кращі студенти факультету економічних наук. Підтримала організацію і студентська профспілка університету в особі Анни Шпаренко. Активну організаційну підтримку надає громадська організація, яке неодноразово підтримувала молодіжні ініціативи, – «Майстерня добра». Цього року захід підтримав відомий Миколаївський клуб директорів в особі В. Бєльського і Миколаївський регіональний центр підтримки бізнесу в особі А. Ващиленка.

Одним із головних спонсорів виступили директор відділу кадрового забезпечення компанії ТОВ «Velboy» А. Вельбой, Миколаївський клуб директорів, IT-компанії Template Monsters и GlobalLogic.

Як завжди, захід підтримує Миколаївський обласний центр зайнятості і Департамент науки, освіти і молоді Миколаївської обласної державної адміністрації, а також управління у справах дітей, сім’ї та молоді Миколаївської міської ради. Чому такі заходи так важливі для студентів?

Студент сьогодні не отримує жодних знань про те, як жити в сучасному світі. Коли зустрічається з реальністю, він реагує відповідно власних моделей поведінки. Знання і навички мають властивість відповідати часу, коли вони розвиваються. Сучасний світ розвивається швидкими темпами, а студентське середовище – це можливість розвивати в собі різні якості: творчість, бізнес, еко-ініціативи. Під час навчання в університеті надзвичайно важливо приділяти увагу неформальній освіті, розвитку соціальних зв’язків між студентами і представниками громадських організацій, бізнесу, органами влади. Сучасні підходи до розвитку фінансової грамотності, знань основ ринкової економіки, особисті історії успіху, лідерство, ділова етика, супроводжуються обміном знаннями і досвідом між студентами і тренерами-практиками, бізнес-керівниками, викладачами, громадськими активістами.

Бенджамін Франклін: «Кращі інвестиції – у знання». Тому важливо вже у студентські роки розвивати соціальний капітал, який якісно впливає на професіоналізм молодих спеціалістів.

Залишається тільки побажати успіхів командам і подальшої реалізації своїх стартапів.

Контакти організаторів: VK-група: https://vk.com/chdu_business, Фейсбук: https://www.facebook.com/events/452796764919347/454355281430162/ Анна Демирполат, тел. (063) 99 78 138 (annademirpolat@gmail.com або через FB / VK – Анна Демирполат), Матушко Аліна matushko.a.e@gmail.com, тел.: (050)1049967 Іщенко Наталя, тел. (0512) 46-41-26.